Pissing Chat: Live pee sex cams


The adult chat room for piss lovers. Men who love it, women who love it. Sexualized fetish chat in the pee appreciation chat room. If you just can't hold it, let it go on video cam here. When you gotta go, go here, on webcam, with everyone watching or joining in. Wet times, watersports, anything goes here.
16 people in 5 rooms home blog faq

www.peesearch.net for pee 
sex watersports pissing search engine wet fetish pee community

Sex Chat Enjoy each other.


By using this site, you agree to these Terms.

Chat From the OMGCafe Pissing Room

Label your cams. Trolls live here, not on cam! omgbot - Leave
(right click on links)
05:27:45: 809: k
05:33:47: kk: hi john
05:35:02: john: hiya, kk
05:35:02: kk: hi 361 can i see ur ass
05:35:16: kk: john why u wearing a pant
05:35:17: 361: sry str8
05:35:32: kk: no girls here
05:36:15: 361: well it's random
05:55:22: mlk: hi there
05:58:58: peer: still got more pee
05:59:12: mlk: hmm would love to see
05:59:38: im bisexual: you guys know if theres a way you can make private room
06:00:12: peer: new room, there is a private room link
06:02:31: mlk: nice balls 010
06:02:48: peer: thanks
06:03:27: mlk: wouldnt mind sucking that ;D
06:04:45: mmmmm: 31sexslave
06:11:21: lynn: anyone need to pee
06:13:15: lynn: i am getting ready to shoot a big stream right in my chair
06:15:39: john811: oh i am rock hard
06:16:13: lynn: are you needing to piss
06:16:29: john811: lynn, you like pee ?
06:16:50: lynn: yes, you?
06:17:03: lynn: i also need to cum
06:17:06: peer: i need to pee
06:17:12: john811: yup and cum, a wet dick is all yours
06:17:18: peer: i have a glass :)
06:17:49: peer: see me?
06:18:37: peer: lets pee together
06:18:41: peer: and cum
06:18:56: lynn: okay, i am sitting in my chair on a big padand am ready to go,.
06:19:08: peer: lets see
06:20:14: lynn: ready i am pissing right now all over myself
06:20:53: peer: this is a cam site
06:21:00: john811: mmm mommy make me cum
06:21:22: john811: lynn is a dude ? lol
06:21:29: peer: have fun, im out
06:22:59: lynn: no, i am very female!
06:24:14: lynn: and i have held this pee long enough, pee with me somebody
please
06:24:50: dad: Why you not on cam
06:25:26: dad: We love too see u pissing
06:26:11: lynn: I am at work, and they don't have cams. I am a physician, very
female in my office with the door locked
06:26:57: dad: Come back when you are home
06:27:26: lynn: i am a red head, weight 114, and very horny
06:27:38: dad: You would love it here
06:27:52: dad: Very exciting with men
06:29:46: dad: get good dick here
06:29:54: lynn: okay, i pissed and now I am ready to cum, I am so wet
06:30:07: dad: You have a man to piss with
06:30:24: lynn: no, but I wish I did
06:31:03: lynn: I just graduated from med school and so far have no boyfriend
but am looking
06:31:45: dad: Stay here u find a man
06:32:04: dad: Good dicks that pee
06:32:52: lynn: my finger in on my clit and rubbing, I am ready to cum
06:33:20: dad: sexy
06:34:11: lynn: oh, and my other finger is in my pussy, i am
cumming...............oh so good
06:35:32: lynn: i will be on cam Thursday when I get off work, but right now I
need to see a penis
06:37:05: Hannah: lol
06:37:13: lynn: and i promise you can see my cute little red headed pussy
06:37:33: Hannah: sure lynn haha
06:37:42: lynn: I just need a penis inside me
06:38:09: Hannah: troll
13:50:22: pisslicker: anyone need to piss?
13:51:22: peer: yes
13:51:53: pisslicker: piss for us
13:52:06: peer: get on cam
14:40:03: pisstol: need to pee?
14:40:29: peer: with others yes
14:48:31: pisstol: need to pee?
14:51:54: pisstol: hello
16:16:47: joi: hi there
16:50:09: dav8882: hi
16:50:24: loc: hi
16:51:09: dav8882: loc is that u on cam
16:51:20: loc: yes
16:51:28: dav8882: nice
16:51:53: loc: thx
16:51:57: dav8882: mmmm getting nhard now
22:24:14: pisser: someone pissing here?
00:19:26: thinstick: anyone here?
00:20:18: thinstick: watching people piss is hot...male or female
00:21:29: thinstick: anyone here ever piss on themselves?
00:22:23: thinstick: does anyone talk in here?
02:13:54: Luke: hi
02:17:06: thinstick: hello?
02:17:48: thinstick: anyone here?
02:18:56: thinstick: anyone going to show
02:19:31: thinstick: i guess no one is here
03:41:57: anyone pissing tonight?: anyone pissing tonight?
03:56:53: older: hi
04:29:49: js: hi
04:30:26: js: any peeing here tonight?
04:31:38: older: need cams on
09:10:37: hw80: hi
09:10:48: hw80: someone here?
10:03:02: joi: hi there
10:04:30: ac: hi
10:04:48: joi: how are ya?
10:04:55: ac: good, you?
10:05:07: joi: good too, craving some piss tho
10:56:06: gay33368: hi
10:56:16: gay33368: someone who have ass?
10:57:45: gay33368: ass*
10:57:54: gay33368: hi
10:58:06: pete: hi
10:58:06: gay33368: hi user932433
10:58:25: pete: how are you
10:58:29: gay33368: fine
10:58:34: gay33368: pute web
10:58:38: gay33368: put*
10:58:42: pete: i see that lol
10:58:59: gay33368: i see a white screen
10:59:24: pete: i know cam is busted
10:59:55: gay33368: have you got ass
11:00:10: pete: yes
11:00:31: gay33368: oki
11:00:41: gay33368: how can see you?
11:00:41: pete: you do
14:24:37: peer: just peed
14:36:45: pisswiz: pee?
14:45:21: pisswiz: hello
14:49:20: pisswiz: hello
14:53:58: fvvdfv: anyone need to pee?
14:55:14: neko: hi
14:55:28: fvvdfv: hi
14:55:38: fvvdfv: do you need to pee?
14:57:04: neko: not right now
15:03:24: fvvdfv: hello?
15:51:29: mlk: hi there
15:53:19: jor: hi
15:54:21: mlk: need to pee?
19:46:39: abb: hello
20:39:56: lovetoholdin: hi
21:01:52: lovetoholdin: hi other shy cam person
21:39:53: lovetoholdin: me thinks mike29 was on here lol
21:45:19: lovetoholdin: hi other users
21:45:47: tanned: hi
21:47:04: tanned: what's doing here?
00:06:05: cumnpeeonme: anyone here?
00:07:20: sexyrexy: i love to piss any one wanna watch
00:07:23: sexyrexy: i love to piss any one wanna watch
00:07:48: cumnpeeonme: :)
00:08:25: sexyrexy: cumnpee on me you wanna watch
00:08:36: cumnpeeonme: mmm yeah
00:08:51: sexyrexy: can i watch you
00:09:25: cumnpeeonme: let me get cam brb
00:10:54: sexyrexy: ok
00:12:08: sexyrexy: take the paties and i will stand
00:12:49: cumnpeeonme: ?
00:15:51: sexyrexy: cumn and pee on me take your under wear of
00:15:56: sexyrexy: off
00:18:46: sexyrexy: can i put it in your pussy and the other guy put it in your
ass
00:21:42: steve: gorgeous pussy baby
00:22:28: dyrg: man hands though
00:22:32: dyrg: Weird
00:23:27: steve: ignore him baby, i think it's gorgeous
00:24:14: dyrg: Oh its a couple
00:24:46: steve: gets sexier!
00:25:21: horny nate: :(
00:25:32: dyrg: Ah was a guy with a pussy
00:25:47: dyrg: Dont see them often
00:29:30: jb: BR549
04:15:56: older: hi
04:43:28: naughty nurse piss lover: hey
04:49:26: Obey daddy: mmm pee for us
05:26:08: r: soon
05:48:33: lynn: am i ever needing to piss
05:50:02: lynn: okay, i am sitting in my chair on a big padand am ready to go,.
05:50:23: lynn: anyone want to piss with me
05:51:22: lynn: I am female, 30 years old, red headed and love to piss
05:53:28: undertaker2244: anyone here
05:53:33: lynn: I need to get ready to pee soon
05:53:37: r: yep
05:53:49: lynn: are you ready
05:53:51: r: mmmmmmmmm
05:53:59: undertaker2244: any females
05:54:23: lynn: I am female, very female
05:54:37: undertaker2244: can i see u piss
05:55:23: lynn: I am at work and there are no cams on my computer
05:55:50: undertaker2244: how old are u
05:55:51: lynn: but I am in my locked office with my panties off and ready to go
05:56:37: undertaker2244: are your panties soiled
05:57:05: lynn: no they are off and i am barely holding in this pee
05:57:34: undertaker2244: wish i could see u
05:58:34: lynn: I am off in 4 day as I work 4 on 24/7 and am off 3
05:58:43: cumnpeeonme: ARE THERE 1 ON 1 cams in here?
06:00:25: lynn: so I will be home on Saturday and have a cam on my laptop
06:04:31: lynn: do you want to pee with me or not cause I can't hold it any
longer
06:11:37: undertaker2244: i do
06:16:18: cumnpeeonme: anyone here?
09:54:24: mlk: hi there
14:03:51: wizz: hello?
14:06:20: wizz: anyone need to piss?
14:13:36: nudist: any one here
15:33:04: joi: hi there
15:39:06: joi: hmm nice cock
18:54:29: JamesMay: helloooooo
21:09:11: loves pussy: any girls wanna pee
21:27:03: Lisa: Hi
22:42:28: pisser: someone pissing?
____________________ Post